Voor uiteenlopende horecabedrijven leveren wij de geluidsinstallatie voor muziekweergave en presentaties.  Van café tot zalencomplex of hotel, wij leveren advies, apparatuur en verzorgen de installatie, onderhoud en service.

Sfeerbepalende achtergrondmuziek

Achtergrondmuziek draagt bij aan de sfeer en beleving in de horeca. Ook draadloze mogelijkheden zoals Spotify en Sonos Bleu sound  en Rane zijn tegenwoordig eenvoudig mogelijk, mits op een slimme wijze toegepast.

Flexibel en makkelijk te bedienen

Ons uitgangspunt is dat uw installatie eenvoudig te bedienen moet zijn door u én uw personeel. Even een microfoon voor een toespraak, of het geluid schakelen naar de voetbalwedstrijd in de achterzaal, terwijl op het terras de achtergrondmuziek blijft klinken. Het zijn praktische voorbeelden die vallen of staan bij de eenvoud van de bedieningsmogelijkheden.

Bediening 

Je geluid Super makkelijk bedienen , Voor woningen installeren wij een mobiele app warme je elke zone kan regelen, koppelen en via je tv kan laten lopen, zou kan je verschillende soorten muziek afspelen in je huis maar ook 1 favoriet nummer afspelen over al je speakers, Pluspunt, als de deurbel gaat schakelt automatisch de muziek uit en hoor je overal in je huis de bel over de speakers,  Daarna schakelt automatische de muziek weer aan .

Touchscreen per ruimte met alle source mogelijkheden en volume regelingen, ook dat kan, overzichtelijk en strak. dit is zeer vriendelijk in de horeca, bars, scholen retail en natuurlijk ook je eigen Woning!

Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat de juiste muziekkeuze een positief effect heeft op je publiek en daarmee ook op je omzet. Muziek speelt namelijk in op de emoties van mensen, waardoor je gasten en het personeel zich meer op hun gemak voelen in jouw zaak.

De voordelen

Een paar voordelen van muziek in je zaak op een rijtje:

  • Goede muziek heeft een positief effect op je omzet. Mensen blijven langer hangen en geven meer geld uit aan een extra biertje of kopje koffie.
  • Een leuke avond dankzij de juiste muziek zorgt ervoor dat de mensen terugkomen.
  • Goede muziek zorgt ervoor dat je personeel zich beter voelt en dus productiever is.

Welke muziek kies ik?

Bij het bepalen van het soort muziek in je zaak is het belangrijk om eerst te bedenken welke doelgroep je wil bereiken. Klassieke muziek is in een discotheek vol jongeren niet de meest logische keuze, maar als achtergrondmuziek in een luxe restaurant of een sjiek hotel met opgedofte gasten juist weer wel. Kijk dus naar het profiel van je bezoekers: hoe oud zijn ze en wat komen ze in jouw zaak doen? Als ze komen borrelen of eten zet je de muziek niet te hard, maar als ze komen om te dansen mag het volume wel omhoog. Het is ook slim om je niet elke avond op dezelfde doelgroep te focussen. Richt je bijvoorbeeld op vrijdagavond op een jonger publiek, zaterdag op iets ouder en  zondag op nog ietsje ouder.